piątek, 17 maja 2013

Krewetki królewskie gotowane z warzywami




Kiedy po raz pierwszy spróbowałem krewetek od razu się w nich zakochałem :] Pysznościowe mięsko ;]
Ostatnio zauważyłem, że mama znowu wyciąga krewety :] z zamrażalnika – mój ogonek od razu poszedł w ruch, podobnie jak i nos :] Wiedziałem co się święci :] Będę miał krewetki na obiad :]

Potrzebujemy:

- krewetki królewskie mrożone (2 sztuki)
- fasolka szparagowa żółta mrożona (garść)
- marchew (1 sztuka)
- olej lniany wielkopolski tłoczony na zimno nie rafinowany (1 łyżka)

W garnuszku zagotowujemy wodę, najpierw wrzucamy fasolkę, później marchewkę pokrojoną w kosteczkę. Ustawiamy timer na 8 min. Po 4 min. wrzucamy krewetki i gotujemy jeszcze 4 minutki. Odcedzamy wszystko, krewetkom urywamy ogonki. Warzywka przesypujemy do miseczki, krewetki kroimy na mniejsze kawałeczki i dorzucamy do warzyw. Dodajemy łyżkę oleju, mieszamy i gotowe:] Możemy wcinać :]





smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz