piątek, 17 maja 2013

Gotowany dorsz bałtycki z gotowaną kalarepką i pietruszką




Od razu przyznam że dupki z kalarepki pochłonąłem kiedy mama obierała kalarepkę ;]
Wczoraj widziałem jak mama wyciąga rybkę do rozmrożenia, więc wiedziałem co dziś będę szamał na obiad :] całą noc śniłem o rybach ;]
Kiedy rybka gotowała się w wodzie, mój nos od razu ją wyczuł, myślałem że nie doczekam obiadu, a wiedziałem że jeszcze przed jedzonkiem na spacer pójdziemy. Musiałem się uzbroić w cierpliwość i zachowywać grzecznie na spacerze, żeby mamie nie przyszło do głowy mi obiadu za kare nie dać;]
 Kalarepa z rybką, hmmm… pomyślałem może być to ciekawe połączenie – nie spodziewałem się tylko, że mama oprócz rybki ugotuje też warzywka :]
Cały obiad wyszedł przepysznie – pochłonąłem go chyba w minutę ;]
Spróbujcie sami :]

Potrzebujemy:

- filet z dorsza bałtyckiego mrożony
- korzeń pietruszki (pół)
- kalarepa (pół)

Rybkę rozmrażamy przez noc w lodówce. Warzywa obieramy i kroimy w kostkę. W garnuszku zagotowujemy wodę, i na wrzącą wodę wrzucamy najpierw rybkę i pietruszkę. Ustawiamy timer na 10 min., po 5 minutach wrzucamy kalarepkę. Następnie odcedzamy wszystko, warzywa wsypujemy do miseczki, rybkę kroimy na mniejsze kawałki i wrzucamy do warzyw. Mieszamy i zajadamy :] 




smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz