sobota, 9 listopada 2013

Ryż brązowy z surówką z brokuła i marchewki

Mama ostatnio wykorzystuje to że uwielbiam brokuły i to że jest sezon na brokuły - więc po raz kolejny kupiła mi brokułka :) Nóżkę pochłonąłem na spacerach w formie przekąski, część różyczek podobnie jako pogryzkę w domku a cześć zjadłem w obiadkach. Tak czy siak był brokuł i nie ma brokuła bo go zjadłem ;]

Oto jeden z moich obiadków z udziałem brokuła ;]

Potrzebujemy:

- 2 łyżki ryżu brązowego
- kilka różyczek brokuła
- pół marchewki
- 2 łyżki oleju rzepakowego

Ryż wrzucamy na gotującą się wodę i gotujemy 30 min. i odcedzamy. Brokuła myjemy, a marchewkę obieramy i rozdrabniamy oba warzywa w rozdrabniaczu lub brokuła siekamy drobno nożem, a marchew trzemy na tarce (drobne oczka). Warzywka wsypujemy do miseczki, mieszamy z olejem, dodajemy ugotowany ryż, jeszcze raz mieszamy  i gotowe :)

tutaj mamy warzywka w rozdrabniaczu, zaraz mama się nimi zajmie :)

tutaj mamy już rozdrobnione warzywka 
 A tu, gotowy obiadek :) ryż z surówką z brokuła i marchewki :)





smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz