sobota, 27 lipca 2013

Ciasteczka bananowo - kukurydziane dwuskładnikowe, bezglutenowe, bez jajka, bez pieczenia

Pisałem już kiedyś, że za surowymi bananami nie przepadam. Więc, rodzice przemycają mi go w ciastkach ;] które oczywiście zjadam aż mi się uszy trzęsą ;] 
Zajadałem się już ciasteczkami bananowo - owsianymi gryczanymi z bananem bananowo - cynamonowymibananowo - kokosowymi  i  truskawkowo - bananowymi.

Tym razem mama przygotowała dla mnie ciasteczka bananowo - kukurydziane :) 

Potrzebujemy:

- 1 banan
- 7 łyżek mąki kukurydzianej

Banana obieramy i widelcem gnieciemy na papkę, stopniowo dodajemy mąkę i dokładnie mieszamy i ugniatamy aż otrzymamy z ciasta kulę, taką jak na zdjęciu. 


Otrzymaną kulę wkładamy do miseczki, miseczkę owijamy folią i wkładamy do lodówki na 1 godzinę. Wyjmujemy kulę z lodówki, odrywamy kawałki ciasta, ugniatamy i kulamy kuleczki rękoma, lekko je spłaszczamy i kładziemy na suchą rozgrzaną patelnię. Suszymy z obu stron do zarumienienia. 





smacznego na spacerkach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz