sobota, 3 sierpnia 2013

Morszczuk argentyński w domowym sosie pomidorowym z zieloną fasolką szparagową; Sposób na domowy kong dla psiaka ;]

Obiad z rybką :) szaleństwo :) uwielbiam ryby - wiem, wiem, jestem już pewnie nudny pod tym względem, ale co mam zrobić - po prostu szaleję za rybami :)

W tym tygodniu często dostawałem rybki w kongu (domowym kongu) kiedy zostawałem sam w domku. Rodzice gotują w wodzie bez dodatków przez 10 min. rozmrożony przez noc w lodówce filet jakiejś rybki (rybkę po rozmrożeniu trzeba pokroić na mniejsze kawałki), odcedzają i wkładają do pojemniczka po jogurcie, serku, paście do zębów, itp. W ten sposób mamy domowy kong z rybną przekąską. Ja nie jestem smutny kiedy zostaję sam w domku z taką przekąską schowaną w zamkniętym pojemniczku :), domek jest cały bo z nudów i tęsknoty nie broję;) a rodzice są szczęśliwi ;)

W tym tygodniu też dostałem rybkę w obiadku - pysznym z sosikiem pomidorowym i fasolką szparagową :)

Potrzebujemy:

- garść świeżej zielonej fasolki szparagowej
- morszczuk argentyński filet mrożony
- 1 pomidor

Rybkę rozmrażamy przez noc w lodówce, kroimy na mniejsze kawałki. Fasolkę myjemy, kroimy na mniejsze kawałki, wrzucamy na gotującą się wodę, gotujemy 10 min., odcedzamy. Pomidorka myjemy, kroimy na mniejsze kawałki. Wszystkie składniki wrzucamy na suchą rozgrzaną patelnię, "smażymy"/dusimy 10 min. Pomidorek rozpadnie się i stworzy nam sosik do rybki i fasolki :)






smacznego rybnego obiadku :)

2 komentarze:

  1. Hm.. czy mogła by być też fasolka gotowana? :)

    Maro

    OdpowiedzUsuń
  2. jak najbardziej :) my w przepisie też gotujemy fasolkę

    OdpowiedzUsuń