sobota, 24 sierpnia 2013

Coś do picia zamiast wody dla psa - Domowy koktajl pomidorowy z natką pietruszki i koperkiem

Czy my czworonożne dzieci musimy pić tylko wodę? Nie! Nie! Jeszcze raz nie!
Ja oprócz wody do picia często jako "przekąskę" dostaję na przykład soki (oczywiście bez cukru, najlepiej bio) oraz herbatki owocowe i ziołowe (też bez cukru oczywiście, bez żadnych aromatów i innych śmieciowych dodatków), albo robione przez mamę koktajle domowe - czyli zblendowane z wodą owoce lub warzywa.

W zeszły weekend, wieczorkiem, kiedy całą trójką oglądaliśmy film, tzn. rodzice oglądali ja leżałem na kolanach i byłem głaskany i miziany;] rodzice sączyli soczki ;] a ja delektowałem się zrobionym przez mamę dla mnie koktajlem z pomidorka, koperku i natki pietruszki.

Potrzebujemy:

- 1 pomidor
- garść natki pietruszki i koperku
- ćwierć szklanki wody mineralnej niegazowanej

Pomidora myjemy i kroimy na ćwiartki, natkę i koperek myjemy i siekamy. Wszystko wrzucamy do kubka, dodajemy wodę i blendujemy. Przelewamy do miseczki i gotowe :)



smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz