sobota, 3 stycznia 2015

Czipsy z batata - pomysł na zdrową przekąskę dla psa

Sylwester za nami :) Mój trzeci Sylwester :) W tym roku tuż przed północą razem z rodzicami wyszedłem podziwiać pokaz sztucznych ogni :) Huku się nie boję , ale gorzej z odblaskami wystrzeliwanych fajerwerków ;] Tak więc świetnie się bawiłem dopóki nie zobaczyłem odblasku fajerwerków ;]

Kiedy wróciliśmy do domu, czekała na mnie sylwestrowa przekąska :) czipsy z batata :)

Potrzebujemy:

- 1 duży batat

Batata obieramy ze skórki i kroimy w poprzek na cieniutkie plasterki (ok. 0,5 cm).
Plasterki batata rozkładamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i wstawiamy do nagrzanego piekarnika (180 stopni + termoobieg + górna i dolna grzałka). Pieczemy ok. 30 minut i gotowe :)


to plasterki batata - dzieło Taty :)



to plasterki batata tuż przed włożeniem do piekarnika ... 

... a to gotowe czipsy z batata :)








SMACZNEGO !


I jeszcze mały bonus :) ja wcinający batatowe czipsy :)


obok mnie Tata, chce buziaka za czipsa ;] moja mina mówi sama za siebie ;] 


buziak za czipsa ;] 
teraz akcja Mamy ;] zaraz położy koło mnie czipsa a ja będę musiał czekać na pozwolenie Mamy, żeby się do czipsa dobrać ;]
na mojej łapce czips :) czekam na pozwolenie Mamy, żeby czipsa skonsumować ;]
... i konsumpcja czipsa ... 
















:)

2 komentarze:

  1. czym ten pies zasłużył na takie traktowanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. niczym :) po prostu jest naszym największym Skarbem :)

    OdpowiedzUsuń