piątek, 10 października 2014

Cotygodniowa porcja słodyczy cz. 3 - Na tle jesiennego pleneru na spacerze z Tatą :)

dostałem komendę "patrz na mnie" ("na mnie" czyt. na Tatę), więc patrzę na Tatę i czekam na pogryzkę ;] jak to mówią - nic nie ma za darmo ;] 


"artystyczne" zdjęcie wykonane przez Tatę ukazujące piękno polskiej złotej jesieni ;] 

z nosem w trawie czyli coś właśnie zwęszyłem ;] 

po raz kolejny przykład mojej pozycji po usłyszeniu od Taty komendy "patrz na mnie" ;]  




chwila na odsapnięcie po małej przebieżce ;] 

kolejne artystyczne ujęcia polskiej złotej jesieni w wykonaniu  Taty ;]  


kolejny raz moja pozycja po usłyszeniu komendy "patrz na mnie" ;] 

chwila roztargnienia ;]

powrót do pozycji "patrz na mnie" 

i kolejna chwila roztargnienia ;] 


do zobaczenia w przyszłym tygodniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz