sobota, 6 września 2014

Cotygodniowa porcja słodyczy cz. 2 - W NOWYM MIESZKANIU :) KONIEC PRZEPROWADZKI :)

A to już zdjęcia z nowego domku, w którym mieszkamy od środy :) Pierwszy dzień był najtrudniejszy, bo w ogólnie nie orientowałem się, że to mój nowy dom. Ale z dnia na dzień jest coraz lepiej :) Nawet już wiem gdzie mam skręcać do domu po spacerze :)))) 
Dodatkowo, otrzymałem nowe łóżko :) nowe zabawki :) nową szczotkę do wyczesywania :) nowe pysznościowe pogryzki :) i nowe miejsca do obwąchiwania na spacerach :) 

A to moje pierwsze zdjęcia w nowym domku :) 

Pierwszy obiad w nowym domu :)





Po obiedzie czekam na deserek czyli orzeszka laskowego :) 





w kącie za mną będzie niedługo stać łóżko rodziców :) tymczasem ja sobie ziewam bo zaraz pójdę położyć się w ramach poobiedniej drzemki ;]  

ale zanim zażyję poobiedniej drzemki, zgodziłem się trochę popozować dla Mamy :)




a tu w moim nowym łóżku :) oczywiście Buba jak zawsze blisko mnie :) 








tutaj zająłem prowizoryczne tymczasowe łóżko rodziców ;] czyli karimaty i koc ;]
hehe ... ja mam teraz lepsze łóżko od nich ;] rodzice muszą czekać na przyjazd swojego łoża ;] 







a tu jak widać, czuję się już całkowicie jak u siebie w domu ;] czyli śpię klejnotami do góry








do zobaczenia w przyszłym tygodniu :))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz