sobota, 21 listopada 2015

URODZINOWY OBIAD, URODZINOWE PREZENTY :)

Pisałem wam w zeszłym tygodniu, że niedawno obchodziłem swoje 4 urodziny :) W związku z tym, dostałem mnóstwo prezentów :)

- zjadłem pyszny urodzinowy obiad - tofu na słodko z karobem i olejem z orzechów włoskich (o tym zaraz napiszę więcej w tym poście)

- dostałem dwie nowe zabawki - piszczącą kość i Pana Paska

to moja nowa piszcząca kość :)
a to Pan Pasek :) mój nowy pluszowy kolega 

- dostałem też coś pysznego do pochrupania - świeży orzech kokosa oraz świeże orzechy laskowe





- oprócz tego Rodzice przygotowali dla mnie paprykowe czipsy - o tym opowiem więcej nieco później

- no i na koniec - odwiedzili nas Dziadkowie z Kuzynem Kackiem, których dawno nie widziałem :)

Były to niezwykle udane urodziny :) Wybawiłem się z Rodzicami, Dziadkami i Kuzynem, najadłem mnóstwa pyszności i nacieszyłem nowymi zabawkami :)

W dniu urodzin, Rodzice przygotowali dla mnie pyszny urodzinowy obiad:)

TOFU NA SŁODKO Z KAROBEM I OLEJEM Z ORZECHÓW WŁOSKICH 

Potrzebujemy:

- ok. 1/4 kostki ECO tofu naturalnego SOLIDA FOOD
- 1 łyżeczka krobu bio
- 1 łyżeczka bio oleju z orzechów włoskich tłoczonego na zimno

Tofu rozgniatamy widelcem lub tłuczkiem, dodajemy resztę składników, mieszamy i gotowe :)






SMACZNEGO 

2 komentarze:

  1. Macie Panstwo emaila, chciałabym o coś podpytać? szukam na stronie jakiegos kontaktu ale nigdzie nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Mail do kontaktu: bite0611@gmail.com
      Pozdrawiamy

      Usuń