niedziela, 21 czerwca 2015

Lekki obiad na upalny dzień czyli GOTOWANY KALAFIOR Z FASOLKĄ SZPARAGOWĄ oraz NERKOWCE na deser

Rodzice nie zawsze przygotowują mi na obiad "wymyślne" potrawy.
Często w porze obiadku dostaję coś bardzo szybkiego i prostego w przygotowaniu, na przykład kawałek mango, awokado, albo marchewkę lub inne warzywo lub owoc starty na tarce z dodatkiem nierafinowanego oleju; czasem jest to czysta owsianka bez gotowania w której jedynym dodatkiem jest miód lub nierafinowany olej, a czasem jest to jakieś gotowane warzywko oczywiście z dodatkiem nierafinowanego oleju; zdarza się też tak, że na obiad dostaję garść orzechów :) 

W moim przypadku tak prosty obiad nie jest niczym złym, ponieważ codziennie zajadam się pysznym i pełnowartościowym śniadaniem, które w mojej diecie jest podstawą (przepis na moje super śniadanko znajdziecie TUTAJ.

Wracając do szybkich i prostych obiadów, całkiem niedawno, kiedy na zewnątrz szalały pierwsze upały, w porze obiadku zajadałem się pysznymi polskimi fasolkami szparagowymi i kalafiorem :) A na deser, jako dodatek, dostawałem garść orzechów nerkowca :)

Potrzebujemy:

- garść fasolki szparagowej (w moim przypadku żółtej)
- kilka różyczek kalafiora

Warzywa myjemy; z fasolek odcinamy końcówki. Na gotującą się wodę wrzucamy różyczki kalafiora i fasolkę szparagową, gotujemy warzywka pod przykryciem przez 8 minut, odcedzamy, przelewamy zimną wodą i znowu odcedzamy.
Podajemy z oliwą z oliwek extra virgin (1 łyżeczka)


A na deser zajadamy się garścią orzechów nerkowca :)



Czyli cały obiadek, wygląda następująco :



SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz