sobota, 28 lutego 2015

Cieciorkowy tydzień cz. 1 CIECIORKA W POMIDORACH

W zeszłym tygodniu zajadałem się cieciorką :) wręcz obżerałem ;] 
Nie dość, że cieciorkowymi kuleczkami zajadałem się na spacerach w formie przekąski, to jeszcze cały zeszły tydzień w mojej miseczce pojawiały się obiadki z cieciorką w roli głównej :)

Podstawą cieciorkowego tygodnia jest przygotowanie cieciorki :)

Opakowanie cieciorki bio moczymy w zimnej wodzie przez noc, odcedzamy, zalewamy zimną wodą, zagotowujemy i gotujemy 60 minut. Ugotowaną cieciorkę odcedzamy, a kiedy wystygnie wkładamy do lodówki. 
W ten sposób mamy przygotowaną bazę do obiadków na cały tydzień, a dodatkowo pyszną przekąskę na spacery :) 

Tak przygotowaną cieciorkę zjadłem na spacerach i w obiadkach. Poniżej przepis na jeden z cieciorkowych obiadków :)
A na marginesie, cieciorką trochę podzieliłem się z Tatą, który też szaleje za cieciorkowymi kuleczkami :)

CIECIORKA W POMIDORACH 

Potrzebujemy:

- garść ugotowanej cieciorki (przepis na ugotowanie cieciorki powyżej)
- 1 łyżeczka drożdży piwnych w płatkach 
- garść koperku z fenkuła (inaczej koper włoski)
- 1 łyżeczka oliwy z oliwek extra virgin 
- kilka łyżek pomidorów w kawałkach bez soli TOMATERA Primo Gusto 

Wszystko mieszamy w miseczce i gotowe :) 




SMACZNEGO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz