sobota, 9 listopada 2013

Tofu na słodko czyli Surówka z marchewki z tofu z dressingiem pomarańczowym

Mama będąc na zakupach kupiła dwie kostki tofu - jedną dla mnie a drugą dla Taty. Tata swoją kostkę zszamał razem z sosem z pomidorowym i makaronem. Ja swoją pochłonąłem w formie przekąsek i w obiadkach. Oto jeden z nich :)

Potrzebujemy:

- kawałek tofu naturalnego SOLIDA FOOD
- 1 marchew
- na dressing: 4 łyżki soku pomarańczowego bez cukru bezpośrednio wyciskanego, nie z koncentratu; 1 łyżka oleju rzepakowego; 1 łyżeczka miodu (ja dostałem wielokwiatowy)

Przygotowujemy dressing - podane wyżej składniki dokładnie mieszamy i wlewamy do miseczki. Marchewkę obieramy i rozdrabniamy w rozdrabniaczu lub trzemy na tarce (drobne oczka), mieszamy z dressingiem. Tofu kroimy w kosteczkę i mieszamy z marchewką i dressingiem pomarańczowym. Gotowe :)




smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz