sobota, 9 listopada 2013

Surówka z buraka i marchewki z nerkowcami i pomarańczowym dressingiem

Czasem mam taki dzień, że nie mam ochoty na jakiś syty obiadek - mam ochotę na coś lekkiego - w taki dzień rodzice przygotowują mi pyszne zdrowe surówki :)

W zeszłym tygodniu, na przykład, zajadałem się taką oto suróweczką :)

Potrzebujemy:

- pół marchewki
- pół buraka
- garść nerkowców
- do dressingu potrzebujemy: 1 łyżkę miodu (my mieliśmy wielokwiatowy), 1 łyżkę oleju rzepakowego, 2 łyżki soku pomarańczowego bez cukru bezpośrednio wyciskanego z pomarańczy, nie z koncentratu

Marchew i buraka obieramy, rozdrabniamy w rozdrabniaczu lub trzemy na tarce (drobne oczka), wsypujemy do miseczki. Robimy dressing - wszystkie wyżej podane składniki dokładnie mieszamy i wlewamy do miseczki z burakiem i marchewką, mieszamy. Orzechy nerkowca mielimy w rozdrabniaczu lub młynku i posypujemy surówkę. Gotowe :)




smacznego chrupania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz