niedziela, 17 marca 2013

Twarogowe wariacje obiadowe

Twaróg to jedno z najzdrowszych źródeł białka. Kiedyś nie za bardzo przepadałem za białym serem, ale z wiekiem smak się zmienia ;] Teraz mogę go jeść garściami :)

W naszej lodówce zawsze jest porcja serka białego - nie tylko ja jestem jego fanem - tata też bardzo lubi biały ser. Czasem gdy robi sobie obiad z białym serem w roli głównej, daje synkowi wylizać opakowanie po serku :) Super zabawa - mówię wam.

No ale wróćmy do sedna - tym razem całe opakowanie serka białego mama postanowiła przeznaczyć dla synka:) Ponieważ jestem psiakiem niewielkiej wagi - co już wiecie - opakowanie twarogu jak dla mnie to porcja na dwa obiadki. A żeby synek nie miał nudnych obiadków, mama wymyśliła obiad z twarogiem na dwa sposoby:

1. SER BIAŁY Z BAKALIAMI

Potrzebujemy:

- ser biały chudy
- suszone daktyle, morele i śliwki bez pestek i bez konserwantów
- wiórki kokosowe bez konserwantów

Ser biały dzielimy na mniejsze kawałki. Podobnie bakalie. Wszystko przesypujemy do miseczki, dodajemy wiórki kokosowe, mieszamy i gotowe :)

efekt:



2. SER BIAŁY Z KUKURYDZĄ, MORELAMI I PESTKAMI

Potrzebujemy:

- ser biały chudy
- kilka łyżeczek kukurydzy konserwowej bez cukru
- suszone morele bez konserwantów i bez pestek
- łuskane pestki słonecznika

Ser biały i morele kroimy na mniejsze cząstki. Przesypujemy do miseczki, dodajemy kukurydzę i pestki, wszystko mieszamy i zajadamy :)

efekt:


smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz