sobota, 30 marca 2013

Jajeczko z surówką z kiszonej kapusty

Idzie wiosna :) tak właściwie to wiosna już jest ;] niestety za oknem tego nie widać jak na razie :(
Ale widać na moim talerzu ;] a bardziej w mojej miseczce :)

Tata ostatnio gotował sobie kapuśniak wegański :) Kupił ogromne wiaderko kapusty kiszonej. Kiedy tata gotuje synek zawsze coś dostaje podczas gotowania ;] Tym razem nie tylko udało mi się przekąsić paski z marchewki (paseczki z obieraczki za którymi przepadam; mama nazywa je marchewkowym spaghetti), lecz także coś nowego - kapustę kiszoną i oszalałem na jej punkcie ;] Jest przepyszna :)

Mama widząc moją radość z szamania kapusty kiszonej wpadła na wiosenny pomysł  (bo z surówką) na obiad :) dla synka z kiszoną kapustą.

Potrzebujemy:
- jajko (ja dostałem z "0", z "1" też nie ma tragedii)
- marchew
- kapusta kiszona bez konserwantów (DOMINIK)
- łuskane pestki słonecznika
- olej rzepakowy

Jajeczko gotujemy na twardo (ok. 8-10 min.). Obieramy ze skorupki i kroimy na mniejsze kawałki. Marchewkę obieramy i odcinamy kilka pasków obieraczką. Kapustkę kiszoną można lekko poszatkować. Wszystkie składniki mieszamy w miseczce i gotowe :)

efekt:




smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz