sobota, 18 lipca 2015

DOMOWE WEGAŃSKIE LODY DLA OCHŁODY :)

Lato w pełni, żar leje się z nieba :) Czas na zajadanie się domowymi lodami :) 

Dla przypomnienia już nie raz pisałem wam o domowych lodach robionych dla mnie przez Rodziców :)

Za czasów, kiedy jeszcze nie byłem weganinem, zajadałem się na przykład lodami:

- jogurtowymi i jogurtowo - truskawkowymi (przepis znajdziecie TUTAJ),
- jogurtowo - kokosowymi (przepis znajdziecie TU), albo 
- jogurtowo - bananowymi (przepis znajdziecie TUTAJ

Teraz, kiedy jestem na diecie wegańskiej, lodami też się zajadami :) 

W tym roku, próbowałem już wegańskich lodów jogurtowych (przepis znajdziecie TU). 

A całkiem niedawno, bo w zeszłym tygodniu, kosztowałem nowych przepisów na wegańskie lody wymyślone dla mnie przez Rodziców :) 

1. WEGAŃSKIE LODY JOGURTOWO - KOKOSOWE 

Potrzebujemy:

- jogurt naturalny sojowy SOJADE 125 g
- 1 łyżeczka oleju kokosowego bio


Jogurt dokładnie mieszamy z olejem. Łyżeczką kładziemy kleksy na dno zamykanego pojemniczka. 


Pojemnik zamykamy, wkładamy do lodówki i po kilku godzinach mamy gotowe lody :) 




2. WEGAŃSKIE LODY Z BANANA, AWOKADO I CYNAMONU 

Potrzebujemy:

- awokado (obieramy ze skórki, usuwamy pestkę)
- banan (obieramy ze skórki)
- 1 łyżeczka cynamonu mielonego 

Wszystkie składniki blendujemy. Łyżeczką kładziemy kleksy na dno zamykanego pojemniczka. 


Pojemnik zamykamy, wkładamy do lodówki i po kilku godzinach mamy gotowe lody :) 







SMACZNEGO CHŁODZENIA SIĘ :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz