niedziela, 26 lipca 2015

CZIPSY Z TOPINAMBURA czyli pomysł na niskokaloryczną przekąskę dla psa

Czipsy warzywne to pyszna, zdrowa i nietucząca przekąska, którą rodzice mogą zabierać wam na spacery i dawać w formie nagrody za dobre zachowanie np. przy spotkaniu z innym psiakiem na spacerze :) Ja często zajadam się tego typu "nagrodami" na spacerkach z Rodzicami :)

Całkiem niedawno, przy okazji czipsów buraczanych (przepis znajdziecie TUTAJ) podałem listę czipsów warzywnych, które do tej pory próbowałem. Do listy dziś dodaję nowy pomysł Rodziców na czipsy warzywne - są to CZIPSY Z TOPINAMBURA :)

O topinamburze pisałem wam przy okazji mojego tygodnia z topinamburem (więcej informacji na ten temat przeczytacie TUTAJ).

Wracamy do czipsów ze słonecznika bulwiastego :)

Potrzebujemy:

- kilka bulw topinambura

Bulwy dokładnie myjemy, kroimy w plastry (ok. 0,5 cm).



Tak przygotowane plasterki słonecznika bulwiastego rozkładamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.


Blaszkę z plasterkami topinambura wkładamy do rozgrzanego piekarnika (180 stopni + termoobieg + górna i dolna grzałka). Pieczemy 15 minut i gotowe :) Możemy zajadać się czipsami z topinambura :)









 SMACZNEGO NA SPACERACH




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz