sobota, 15 marca 2014

Surówka z kiszonej kapusty

Czasem mam taki dzień, że nie chce mi się jeść, wtedy rodzice przygotowują dla mnie lekki obiadek w postaci surówki :) na przykład z kapusty kwaszonej.

O kapuście pisaliśmy już wiele razy, na przykład przy okazji obiadku z ziemniakiem w mundurku z surówką.

Aby przygotować pyszną i zdrową surówkę z kapusty kwaszonej, potrzebujemy:

- pół marchewki (obieramy ze skórki)
- ćwiartka jabłka (usuwamy pestki, skórkę zostawiamy)
- 2 garście kapusty kwaszonej (ja dostałem kapustę kwaszoną DOMINIK, którą zawsze kupujemy bo nie zawiera konserwantów)
- 4 łyżki oleju rzepakowego
- 1 łyżka miodu naturalnego

Marchewkę trzemy na tarce (drobne oczka).
Kapustę szatkujemy.
Jabłuszko kroimy w kostkę.
Marchew, jabłko i kapustę wrzucamy do miseczki, dodajemy olej i miód, mieszamy i gotowe :)





smacznego chrupania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz