sobota, 21 marca 2015

Sałatka ryżowa z kotletami sojowymi

W zeszłym tygodniu, ja i Tata zajadaliśmy się sałatką ryżową z kotletami sojowymi :) Sałatka wyszła nam pysznościowa :)

Potrzebujemy (ilości składników wg. uznania):

- kotlety sojowe a'la schabowe Orico (wrzucamy na gotującą się wodę z dodatkiem ulubionych suszonych ziół, my dodaliśmy szczyptę ziół prowansalskich, estragonu, czosnku niedźwiedziego, rozmarynu, oraz kilka kuleczek ziela angielskiego i jałowca; gotujemy 8 minut i odcedzamy)

- ryż brązowy naturalny (my wykorzystaliśmy ryż w woreczku, po ugotowaniu odcedzamy)

- papryka czerwona (myjemy, usuwamy pestki, kroimy w mniejsze kawałki - paseczki)

- marchew (obieramy ze skórki, trzemy na tarce - grube oczka)

- kapusta pekińska (poszatkować) 

- oliwa z oliwek extra virgin

- ocet jabłkowy bio

Wszystkie składniki mieszamy w misce i gotowe.

po lewej miska z moją sałatką, a po prawej miska z sałatką dla Taty :)


miska z sałatką dla mnie

Sałatkę przechowujemy w lodówce.

Na chwilę przed podaniem, wyjmujemy porcję sałatki z lodówki, aby ogrzała się w temperaturze pokojowej.


a to moja miseczka z porcją sałatki, którą pochłaniałem na obiad z trzęsącymi się uszami :)





SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz