wtorek, 26 maja 2015

NIETYPOWY TYDZIEŃ :)




Witam was kochani, dziś trochę nietypowo, bo nie dość że w tygodniu to bez przepisów. No cóż musicie mi wybaczyć, ale mieliśmy z rodzicami ciężki weekend.

Moja kuzynka zaprosiła rodziców na ważną uroczystość, więc sami rozumiecie, meksyk był niezły :) musiałem pomóc w wyborze prezentu, później w jego pakowaniu, no a na koniec miałem odpowiedzialne zadanie – pilnowałem domu dopóki rodzice nie wrócili :)

Chyba spisałem się nieźle bo po powrocie rodzice zabrali mnie na długaśny spacer, i porządnie wyczochrali. Niestety doba nie trwa 48 godzin i czasu na bloga już nam po prostu zabrakło, ale nie lękajcie się w przyszły weekend do was wracam :) z kolejną porcją smacznych przepisów !


Do zobaczenia w przyszłym tygodniu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz