sobota, 31 maja 2014

Pomysł na zdrową owocową przekąskę na upalny dzień - MROŻONE KAWAŁKI MANDARYNKI

Mandarynki uwielbiam :) zeszłej zimy wręcz się nimi zajadałem :) Na śniadanko potrafiłem sam spałaszować całą mandarynkę :)  Rodzice obierali mi mandarynkę, dzielili na cząstki (oczywiście swoim sokolim okiem sprawdzali czy nie ma w cząstkach żadnych pestek), a resztą - czyli pałaszowanie mandarynek - zajmowałem się już ja :)

O mandarynkach w diecie psiaków pisaliśmy już przy okazji przepisu na sok bananowo - mandarynkowy, a także  przy okazji naszego pomysłu na zdrową owocową przekąskę czyli cząstki mandarynki.

Tydzień temu mieliśmy pierwszą falę upałów. I w jeden z upalnych dni, rodzice wymyślili coś wspaniałego :) mrożone kawałki mandarynek :)

Mandarynkę obieramy ze skórki, dzielimy na cząstki (sprawdzamy czy nie ma pestek). Cząsteczki wrzucamy do zamykanego pojemnika i do zamrażarki na kilka godzin. W ten sposób otrzymujemy twarde, gryzakowe, pysznie owocowe kawałki mandarynki do pochrupania :)

mandarynki przed zamrożeniem 


i po zamrożeniu :) 

smacznego chrupania i chłodzenia się :)

Więcej naszych pomysłów na mrożone przekąski dla czworonogów znajdziecie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz