sobota, 10 maja 2014

Pomysł na zabawkę dla psa - DRUGIE ŻYCIE JEANSÓW ;]

Rodzice wymyślili dla mnie ze starych jeansów dwie nowe zabawki :)
W tworzeniu niezbędna była pomoc Babci :) która na maszynie zszyła moje zabawki. To ważne aby zabawki zszyć na maszynie, a nie ręcznie, ponieważ urwisy takie jak ja ze szwem ręcznym szybko sobie radzą ;] czyli mówiąc dosłownie - potrafią szybko zniszczyć zabawkę ;]

Po kolei :) Do zrobienia zabawek potrzebna jest przede wszystkim para starych jeansów, a dokładnie nogawki. Z nogawki wycinamy dwa kawałki o jednakowym kształcie (na przykład kółko), zszywamy je na maszynie na lewą stronę, pozostawiając kawałek niezszyty (otworek). Przewijamy na prawą stronę zszyte kawałki, a przez otworek wpychamy do środka kawałki na przykład starych koszulek, albo skrawki materiału, albo stare skarpety (coś bezpiecznego do wypchania zabawki). Na koniec zszywamy otworek i otrzymujemy zabawkę :)
Z drugiej nogawki też wycinamy dwa kawałki o jednakowym kształcie (tym razem na przykład kształt prostokąta) i postępujemy tak jak opisaliśmy wyżej.

to pierwsza zabawka - kółko 

a to druga zabawka - prostokąt 


to ja na tle kółka ;]


tu ja na tle prostokąta ;] 


A tu pozuję z nową zabawką - na pierwszy ogień poszedł prostokąt ;] 






Miłej zabawy :)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na przekształcenie starych jeansów w zabawkę. Też przymierzam się do stworzenia czegoś, jednak póki co moje zdolności są ograniczone: nie lubimy się z igłą i nitką.
    [vizsla-kepi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. nasz związek z igłą i nitką jest podobny ;] na szczęście możemy liczyć na pomoc Babci

    OdpowiedzUsuń