niedziela, 7 lutego 2016

Śniadanko na wzmocnienie stawów - AKTUALIZACJA

TU pisałem wam o moim codziennym śniadaniu na wzmocnienie stawów.
Niedawno, Rodzice wzbogacili moje śniadanie o dwa nowe składniki.

1. BIO CHLORELLA, która działa leczniczo na stawy. Za jakiś czas napiszemy więcej na temat zdrowotnych właściwości chlorelli.

opakowanie 200 g kosztuje 45 zł. (supermarket Carrefour) 



Do śniadanka dostaję pół łyżeczki sproszkowanej chlorelli.

2. BIO OLEJ Z WIESIOŁKA, który też leczniczo działa na stawy. Więcej na temat tego oleju napiszemy za jakiś czas.


butelka 250 ml kosztuje 39,90 zł (natvita.pl)



Do śniadanka dostaję jedną łyżeczkę oleju z wiesiołka zamiast oleju kokosowego, który dostaję w ciągu dnia "na paluszku", lub do obiadu.



Ponieważ kleik z siemienia lnianego mi się znudził (a ponadto, przybierałem na wadze przy codziennym jego jedzeniu), codziennie śniadanko na wzmocnienie stawów jem w wersji 1, czyli z bananem.

Rodzice kupują dla mnie bio banany, które kupują albo w supermarkecie Carrefour (koszt 1 kg to niecałe 6 złotych) albo w sklepie Lidl (koszt 1 kg to niecałe 7 złotych).


to bio banany ze sklepu Lidl 

SMACZNEGO WZMACNIANIA STAWÓW 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz