sobota, 19 marca 2016

Moja kontuzja i terapia IRAP dla psów - AKTUALIZACJA

Jakiś czas temu zmagałem się z problemami ze stawami, o czym pisałem TUTAJ.
Wtedy też pisałem o całym arsenale naturalnych suplementów wzmacniających zdrowie stawów, które Rodzice mi podają, aby zapobiec odnawianiu się kontuzji.

Lista z czasem (i wraz ze studiowaniem tematu przez Rodziców) wzbogaciła się.

Do takich naturalnych suplementów jak:

- drożdże piwne
- organiczna kurkuma
- organiczna lucerna
- organiczny czarci pazur
- spirulina bio
- siemię lniane bio
- olej kokosowy bio
- ocet jabłkowy bio
- glukozamina (siarczan) z MSM i chondroityną
- bromelina
- boswellia

dołączyły z czasem nowe:

- organiczny sezam
- organiczne nasiona chia
- organiczny olej z wiesiołka
- organiczny olej z orzechów włoskich
- organiczna chlorella 
- organiczne nasiona konopi
- organiczna zielona herbata 

O niektórych suplementach już pisaliśmy szczegółowo, natomiast o tych, które jeszcze nie opisaliśmy, napiszemy więcej niebawem. 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz