niedziela, 4 marca 2018

Śniadanko na wzmocnienie stawów - AKTUALIZACJA

O ostatnich zmianach w moim śniadaniu, a właściwie rutynie wzmacniającej stawy pisaliśmy TU.  
Od tego czasu pojawiło się kilka zmian, oraz nowych składników. 

Najpierw nowości a potem co się zmieniło :) 

Oto nowe składniki mojego śniadania :


EKOLOGICZNY MIODEK PLUS ŁYŻECZKA DO MIODKU 









Więcej informacji na temat miodu w diecie czworonogów pojawi się za jakiś czas, a co do specjalnej łyżeczki do miodu - całkiem niedawno Rodzice dowiedzieli się, że miód w kontakcie z metalowymi łyżkami traci swoje właściwości, stąd moja specjalna łyżeczka do miodu - ta mniejsza, większą zarezerwował Tata :) 


EKOLOGICZNE ODŻYWCZE PŁATKI DROŻDŻOWE NIEAKTYWNE BEZGLUTENOWE 






Więcej informacji na temat odżywczych płatków drożdżowych nieaktywnych w diecie czworonogów zamieścimy za jakiś czas. 


EKOLOGICZNE GRZYBY Shitake 





Więcej informacji na temat grzybów w diecie czworonogów przedstawimy za jakiś czas. 


A teraz co się zmieniło w mojej rutynie:

1. 

W punkcie pierwszym nic nie uległo zmianie, czyli w towarzystwie organicznego oleju kokosowego połykam kapsułkę bromeliny i papainy HANOJU. 

2. 

W punkcie drugim, czyli śniadanku wprowadziliśmy pewne zmiany:

- dodaliśmy organiczny miód oraz organiczne grzyby Shitake, 
- płatki drożdżowe piwne wymieniliśmy na organiczne, odżywcze płatki drożdżowe
- wyeliminowaliśmy ze śniadania oleje 
- zwiększyliśmy dawkę kurkumy i cynamonu 

Czyli, w mojej śniadaniowej misce lądują następujące składniki: 

- pół banana organicznego (obieramy ze skórki i rozgniatamy widelcem)
- spirulina mielona organiczna (1/2 łyżeczki)
- chlorella organiczna sproszkowana (ok. 1/2 łyżeczki)
- lucerna mielona organiczna (1 łyżeczka)
- diabelski pazur mielony organiczny (pół łyżeczki)
- kurkuma mielona organiczna (ok. 1/2 łyżeczki)
- siemię lniane złociste organiczne (1 łyżka - zmielić w młynku)
- sezam niełuskany organiczny (1 łyżeczka - zmielić w młynku); zamiennie dostaję organiczny sezam czarny
- organiczne nasiona konopi (1 łyżeczka w różnej formie, o czym pisaliśmy TU)
- słonecznik łuskany organiczny (1 łyżeczka - zmielić w młynku); wymiennie zamiast słonecznika dostaję łuskane pestki dyni organiczne
- nasiona chia organiczne (1 łyżeczka nasion całych)
- ocet jabłkowy organiczny (ok. pół łyżeczki)
- jeśli mamy w domu organiczne cytryny, dostaję też kilka kropel soku wyciśniętego z tych cytryn
- organiczne, drożdże płatki odżywcze nieaktywne bezglutenowe (1 łyżeczka)
- garść organicznych orzechów (codziennie dostaję inne; orzechy mielimy w młynku lub rozdrabniaczu)
- karob organiczny sproszkowany (pół łyżeczki)
- dwie duże szczypty organicznego cynamonu mielonego
- dwie duże szczypty organicznych grzybów Shitake mielonych
- co jakiś czas, przez okres 1 miesiąca dostaję też organiczny ostropest plamisty (Rodzice mielą 1 łyżeczkę ziaren)
- plaster imbiru (obieramy ze skórki i drobno siekamy)
- odrobina organicznego miodu - ok. pół łyżeczki 


Do rozgniecionego banana dodajemy resztę składników, dokładnie mieszamy i śniadanie gotowe :)




3. 

Zrezygnowaliśmy z tabletki glukozaminy po obiedzie; zamiast tego do obiadku dostaję dodatkową łyżeczkę mielonych organicznych nasion, np. chia, konopia, itp., lub garstkę mielonych organicznych orzechów. 

4. 

I ostatni punkt - bez zmian, czyli dzień kończę połknięciem tabletki boswellia ekstrakt HANOJU w towarzystwie organicznego oleju kokosowego. 


To tyle zmian i nowości w kwestii spraw stawowych :) 

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza