niedziela, 30 grudnia 2012

Kurczak z fasolką szparagową i płatkami ryżowymi

Każdy ma swoje ulubione danie, coś co sprawia że oczy nam się błyszczą. Ja mam kurczaczka!!! Wcinam go pod każdą postacią. Kurczak  jest najlepszym sposobem aby przemycić do mojej diety trochę warzywek przy których potrafię grymasić. No ale dzisiejszy przepis to klasa sama w sobie.

Potrzebujemy:

- kurczak ;p (pierś pokrojona w mniejsze kawałki)
- fasolka szparagowa (ja dostałem zieloną)
- płatki ryżowe
- łuskane pestki słonecznika bio

Kurczaka i fasolkę gotujemy 10 minut (razem).
Płatki ryżowe zalewamy wrzątkiem (wody tyle, aby przykryła płatki, odstawiamy na 5 minut do napęcznienia).
Wszystko mieszamy w miseczce i posypujemy pestkami słonecznikowymi :) Pychotka!

Efekt:


Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz