niedziela, 9 lipca 2017

Cotygodniowa porcja słodyczy cz. 1 PREZENTY IMIENINOWE :)

W mijającym tygodniu, 6 lipca obchodziłem swoje kolejne imieniny :)
Oprócz licznych całusów, przytulańców, czochrańców i głasków, dostałem od Rodziców prezenty: nową smycz i obrożę, oraz PANA SŁONIA, czyli piszczałko-gryzaka :)


Całkiem niedawno, pisałem TUTAJ o mojej nowej, antypoślizgowej obroży i smyczy JULIUS K-9. Sprawdzają się świetnie, noszą się świetnie, w związku z czym, Rodzice postanowili dokupić mi kolejny antypoślizgowy zestaw (obroża + smycz), tym razem w kolorze niebieskim :) 






Wymiary smyczy: szerokość: 14 mm, długość: 2 m z uchwytem
Wymiary obroży: szerokość:  20 mm, długość: 27-42 cm



Drugi prezent to Pan Słoń - pluszowa piszczałka, kolega Pana Żyrafy, o którym pisałem TU. Tak na marginesie, Pan  Żyrafa ma się świetnie :)






Pan Słoń podobnie jak Pan Żyrafa ma na dolnej części swojego ciała małego gryzaka :)

Zarówno Pana Żyrafę jak i Pana Słonia, Rodzice kupili w supermarkecie Carrefour na dziale zabawek (cena: ok. 17 zł)



Czas na wspólną zabawę:)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz